גרנולה או שיבולת שועל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/12/2019 | 18:33 | מאת: א
האם עדיף לאכול דייסת שיבולת שועל ללא סוכר על פני גרנולה? שותה 2 כוסות נס בבוקר עם כפית סוכר וגרנולה, קשה לי להתעורר בלי הסוכר על הבוקר (של הנס ושל הגרנולה), האם יש מאכל יותר בריא שנותן אותו אפקט?
לקריאה נוספת והעמקה
הי המלצות תזונתיות הן אישיות ולוקחות בחשבון פרמטרים נוספים ולא ניתן להמליץ בפורום המלצות לארוחות לשם כך יש לפנות לדיאטנית. בברכה סיגל