דיאטת 16:8 אם מומלצת ואפקטיבית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/11/2019 | 00:27 | מאת: עומר
היי סיגל רציתי לדעת את דעתך על דיאטת 8:16 הדיאטה שבה אוכלים בחלון זמן מוגבל של 8 שעות וצמים 16 האם יש בה חסרונות ואינה בריאה והאם היא אפקטיבית? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עומר, תמיד בשאלת אפקטיביות של דיאטה מסוימת התשובה היא תלוי למי . אין מספיק עבודות ומחקר תומך דיאטה זו כמו כן אינני מכירה ויודעת מי אתה האם יש מחלות רקע ולכן המלצתי לפנות לפגישה ייעוץ עם דיאטנית להתאמה אישית. בברכה סיגל