שתיית ליטר שמן בבת אחת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/10/2019 | 23:16 | מאת: זיווה
שלום רב שואלת שאלה שסתם מעניינת אותי זמן רב במידה ובן אדם שותה בבת אחת בקבוק של ליטר שמן קנולה - מה יכול לקרות לו? זה מסכן חיים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
למה לשתות ליטר שמן ?! לא ברורה השאלה כמובן שאין לעשות זאת! המלצתי לך לשתות ליטר מים כדי להרוות את הגוף . בברכה סיגל
18/10/2019 | 14:46 | מאת: זיווה
כמובן שלא אעשה זאת. רציתי לשאול סתם, מתוך התעניינות, מה עלול לקרות לבן אדם במצב כזה. יש לך תשובה לשאלתי? תודה רבה.