להוריד מלח מהתפריט היומי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/10/2019 | 22:59 | מאת: עדן
שלום האם כדאי להמנע לגמרי ממלח בתזונה שלי האם זה פחות בריא? להוסיף מלח (במזונות בבישול ביתי שבאים בלי כמובן) או כדאי לוותר למרות שזה טעים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הימנעות לחלוטין ממלח אינה מומלצת וגם אינה ישימה כי כיום במרבית המזונות יש מלח בצורה כזו או אחרת. ההמלצה היומית לאנשים בריאים עומדת על כ2300 מג נתרן שזה ככפית מלח . לכן , יש לשלב מלח אבל במידה בברכה סיגל