דיאטה מאכלים האם הם טובים לדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/09/2019 | 20:51 | מאת: רועי
שלום האם טונה,דגים,פתית פריכיות,ירקות,פירות למינהם, דגנים מסיבים תזונתיים, עוף,חזה עוף,שמן זית,אורז,קינואה,פסטרמה דל שומן, גבינות דל שומן,מים, פיצוחים למינהם, ביצים ,חביתות האם זה תזונה טובה לדיאטה להורדה במשקל ?
לקריאה נוספת והעמקה
כדי לרדת במשקל החשיבות היא כמובן בבחירת מזונות בריאים ודלי שומן אך החדיבות היא הכמויות וכמה פעילות גופנית משלבים. בברכה סיגל