הליכה בהליכון כמה קלוריות נשרף?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/07/2019 | 15:40 | מאת: נעמה
הליכה בהליכון ברמת מהירות 2 במשך 30 דק'. כמה קלוריות בערך נשרפים ברמה ובזמן הזה?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, כמות הקלוריות הנשרפות משתנה מאדם לאדם בגלל שיש לקחת בחשבון את המשקל מין עצימות וגורמים נוספים ולכן קשה להגיד כמה. בברכה סיגל