ירידה במשקל בקרב קשישים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/07/2019 | 15:15 | מאת: בקי
שלום. נתקלתי בתופעה של גבר בן 80+ שירד המון במשקל. בערך 20 ק"ג ויותר בשנה האחרונה. מה יכולות להיות הסיבות לכך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לירידה במשקל יכולות להיות מספר סיבות ובהחלט יש להתיחס אליהן ולבררם ,בעיקר שמדובר על גבר בן 80 שלא נשמע שהחליט לרדת במשקל באופן יזום. הכתובת הראשונה והחשובה ביותר זה רופא המשפחה שיפנה אותכם לברור המתאים. בברכה סיגל