מבקשת להשתתף במחקר להשמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/07/2019 | 18:21 | מאת: דפנה
כיצד ניתן להשתתף במחקר? אני עם סכרת משקל עודף bmi אחרון שבדקתי 32 שמתרכז בבטן שומנית אשמח לתגובה. תודה ויום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
הי, אני מניחה שאת מתייחסת לאיזו הצעה ספציפית שראית לגבי מחקר מסוים, אין לי כל כך מושג איזה מחקר, לרוב יש לעקוב אחרי מרכזים שמפרסמים אם הם עושים מחקר, בברכה , סיגל