אי סבילות ללקטוז והשמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/06/2019 | 23:39 | מאת: תמי
אני בת 42 סובלת מעודף משקל אף ע”פ הקפדה על תפריט בריא, לא יורדת במשקל. האם רגישות ללקטוז יכולה להשפיע על הירידה במשקל .
לקריאה נוספת והעמקה
הי, רגישות ללקטוז לא משפיעה על ירידה במשקל היא בעיקר גורמת לאי נעימות במערכת העיכול וכשנימנעים ממוצרי חלב אין את הרגישות והתחושות הנלוות , המלצתי שתיפני לדיאטנית ותעברו על הדברים ייתכן שמשהו שאת עושה אינו נכון , בברכה סיגל