השמנת יתר ילדים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/04/2007 | 13:05 | מאת: מירה
שלום, בתי בת 4, גבוהה לגילה ועם עודף משקל. רציתי לדעת, איך לגשת לנושא, איך להציג את הצורך לאכול פחות, לאכול אוכל בריא, מה לעשות כשהיא מבקשת תוספות בארוחה, עוגות וכו', מה להשיב כשהיא שואלת אם היא שמנה?האם כדאי ללכת איתה או בלעדיה לדיאטנית כדי לדעת מה כדאי לתת לה לאכול?
לקריאה נוספת והעמקה
11/04/2007 | 12:08 | מאת: adi
היי מירה, לדעתי עדיף בגיל הזה ללכת לדיאטנית לבד, כלומר בלי הילדה. בכל מקרה הייתי שואלת את הרופא בקופת חולים. כדאי לעודד אותה ולצאת איתה למגרש המשחקים. מקווה שעזרתי, עדי
12/04/2007 | 06:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום, הטיפול שהשמנה של ילדים בגיל של ביתך הוא טיפול משפחתי. כלומר, את צריכה לשנות את הרגלי האכילה בבית וע"י כך באופן עקיף זה ישפיע עליה. אין למנוע ממנה אוכל או לקחת תוספת למשל. כן, להגביל את כמות העוגות, הממתקים, החטיפים, השתייה המתוקה שצורכת. מאוד מומלץ לקבל הדרכה מקצועית מדיאטנית בנושא. עלייך לגשת לבדך, בלעדיה. לגבי השאלה מה להשיב כשהיא שואלת אם היא שמנה - תנסי להבין ממנה מה היא מבינה שזה אומר. כדי לא ליצור אנטגוניזם או חוסר ביטחון עצמי. בהצלחה מוניקה קרן
15/04/2007 | 14:56 | מאת: לילי
שלום, הבתי בת 10 סובלת מעודף משקל - גובה 1.40 משקל 44 קג עם בטן גדולה :( היא 4 פעמים בשבעוה בחוג ספורט , בדיקות דם תקינות. אנו גרים בחולון ,האם אפשר להמליץ דיאטנית לגילה או תפריט מיוחד , נשמח לקבל את עזראתכם.