לא מצליח לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/11/2007 | 14:06 | מאת: לירון
שלום שמי לירון ואני חדש כאן באתר. נתונים עלי (שתוכלו לעזור לי בצורה נכונה) -גיל 20 -משקל 100 קילו -גובה 1.85 הבעיה שלי היא כזאת אני בשנה האחרונה החלטתי שאני מתחיל לאכול כמו שצריך והצלחתי לרדת מ115 קילו ל100 קילו אבל אני כבר 3 חודשים תקוע על 100 קילו. אני חושב שזה קורה כי מגיל צעיר מאוד הגעתי למשקל עודף. אני רוצה להמשיך לרדת והאמת שאני לא בדיאטה אני ממש בדרך חיים. הבעיה שלי היא שאני בצבא משרת במקום קצת בעייתי שהאוכל שם לא מסודר בשעות וכמובן ששומנים לא חסר באוכל הזה. בעיה נוספת שיש לי היא שיש לי בעיות ברכיים ומרפקים, הרגליים והידיים שלי עקומות מלידה וזה מקשה עלי מאוד לעשות פעילות גופנית וגם הזמן הפנוי שיש לי שואף לאפס. לפני כשנה הייתי אוכל הרבה לאפות, שניצלים ענקיים בבגטים ועוד אוכל מרובה שומן ולא בריא בכלל. היום אני אוכל לאפה אולי פעם בחודש וגם זה עושה לי על המצפון ואני לא אוהב ולא אהבתי לעולם את כל האכול שקונים בסופר ומכינים אותו ב2 דקות במיקרו וזה מזלי אני חושב שאני אוכל בעיקר אוכל מבושל ולא כל מיני מאכלים לא מובנים (טבעול, עוף טוב וכו'). אני מאוד פעיל נדיר מאוד שאני יום שלם ישב בבית מול המחשב ולא יעשה כלום. הבעיה העיקרית שלי שאין לי מושג איך להוריד את השומן שכבר "תושב ותיק" אצלי בגוף. מה אתם ממליצים לעשות? אני לא בעייתי באוכל אני אוכל כמעט הכל ותמיד אוהב לטעום דברים חדשים. תודה מראש. לירון.
לקריאה נוספת והעמקה
08/11/2007 | 06:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום לירון, ראשית, כל הכבוד על הירידה המרשימה במשקל עד כה. נישמע שעשית עבודה רצינית מאוד ואתה בדרך הנכונה. כדי להמשיך ולרדת במשקל, אתה צריך לקצץ עוד בקלוריות שאתה אוכל. אני מבינה שזה קשה במסגרת שבה אתה נמצא, אז נסה לעשות את המיטב. לאכול את הדברים הפחות שומניים בכל זאת או להקטין את מנת האוכל שאתה אוכל. קח בחשבון שקצב הירידה יקטן מעתה, זה טבעי, חלק מהתהליך, במיוחד אם אינך עושה פעילות גופנית סדירה. בברכה מוניקה קרן
17/11/2007 | 01:40 | מאת: גלי
שמי גלי ואני מאמנת אישית לתזונה מייצגת מרכז לבקרת משקל ותזונה נכונה ארצי, המרכז מונה כ-150 מאמנים אישיים, התוכניות לירידה במשקל שאנו מציעים הם מוצלחות ביותר וגם משפרים את מצב הבריאות, לחץ דם גבוה, כולסטרול, איזון סכרת, וגמילה מעישון וכמובן להיפטר מעודפי שומן, מטרת התוכנית היא לנקות את הגוף מפסולת ואז לגוף יותר קל להיפטר מעודפי שומן, התוכנית כוללת תפריט מאוזן עם תוספי תזונה על בסיס צמחים שמורידים במשקל בצורה משמעותית בחודש בין 4 ל-5 קילו.התוכניות כוללות גם שמירה על המשקל, וגם תוכניות לעליה במשקל לאלה הסובלים מתת משקל. ישנם המון אנשים שהורידו מעל 60 קילו אני ממליצה לך לפנות אלי דרך המייל, אתן לך את כל הפרטים שצריך, אתה גם בסכנה בריאותית אז חבל על כל רגע. יום טוב.