הפרעות קשב וריכוז

דיון מתוך פורום  קשב, ריכוז ויכולות למידה

22/04/2007 | 15:16 | מאת: סוניה

לד"ר למפיט! ראשית תודה על תשובתך המהירה והמרגיעה. כתבת לי שבמקרה של הפרעות קשב וריכוז ללא תמועתיות מומלץ במקביל לתרופה ( רטלין) לתת לילד טיפול בונה אשר לאחר כמה חודשים יאפשר לו להפסיק עם הטיפול התרופתי לצמיתות. מה הכוונה במושג טיפול בונה? מי עושה זאת? איך? אשמח לקבל כל מידע לגבי טיפול זה. כדאי לציין שאנו מאזור חיפה. אנא תשובתך בתודה סוניה.

לקריאה נוספת והעמקה

סוניה שלום, בכבוד וברצון רב, אני מאוד מאוד תומך באימונים נוירוקוגניטיביים שמטרם: הקניית קשב, ריכוז וכלי למידה מתקדמים נוספים - כלים שהילד לא רכש עד כה מסיבה כלשהי. מדובר באימון אישי לילדים, בני-נוער וסטודנטים - ללא תרופות. התכנית מיועדת למתקשים שמעוניינים להשתפר. לתלמידים "רגילים" שמעוניינים לחזק ולקדם את היכולות שלהם. לתלמידים מחוננים שיש להם עניין באתגרי חשיבה ברמה גבוהה במיוחד. תכניות אלו מתבססות על אימון שיטתי והדרגתי של הפעילות המוחית וכן על הקניית כלי התארגנות וטכניקות תומכות קשב ותומכות זיכרון, ללא תרופות. בנוסף, מקנות התכניות מיומנויות ותפקודים קוגניטיביים כגון: גיוס קשב, שימור קשב, פיצול קשב, הסטת קשב, עיבוד מידע קולי וחזותי, עיבוד מידע סידרתי וסימולטני, תפיסה חזותית, שליטה עצמית, שליטה בתנועתיות-יתר ובאימפולסיביות, תכנון-אירגון-השלמת משימות, זיכרון עבודה, מהירות תגובה, תיאום עין-יד, שימור הקשב בסביבות עתירות מוסחות, אתגרי חשיבה למחוננים ועוד. כתבתי על כך בפורום הנוכחי מספר פעמים - אנא עייני גם בעמודים קודמים. בנוסף, אעביר לך כתבות בנושא זה באמצעות דואר אלקטרוני. מהו הדואר האלקטרוני המתאים לכם לצורך העברת מידע כתוב נוסף ? בברכה, ד"ר מ. למפיט [email protected]

מנהל פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה