קשב וריכוז

דיון מתוך פורום  קשב, ריכוז ויכולות למידה

16/01/2007 | 23:11 | מאת: מיה

מאיר שלום לך כותבת לך שוב מיה . סיפרתי לך שיש לי בעיה של קשב וריכוז . הנורולוגית נתנה לי ראטלין 10 מ"ג. אתה כתבתה לי שהמינון נמןך . וגם כשהיתי לוקחת את הראטלין לא היתי מרגישה שום שינוי. התקשרתי אליה שוב והיא אמרה לי שאני יכולה לקחת 2 כדורים בבת אחד . אבל כאן יש בעיה שהכדורים יגמרו לי מהר , וכל פעם אני צריכה לרוץ וליקנות . בבית מרקחת זה פרטי. ורק בפינסקר אני יכולה לקחת את הכדורים . והתור שם מאוד ארוך . שאלתי היא. הבנתי שיש כל מני מינון לראטלין . האם אני יכלה לבקש מרופאת המשפחה שתעלה לי את המינון ל20. במקום לקחת שתיים בבת אחת . אני בריאה שוקלת 65 . המון תודה ובאמת אחלה של אתר.

לקריאה נוספת והעמקה
17/01/2007 | 07:45 | מאת: ט.מ.

בתי בת 7 סובלת מבעית קשת וריכוז אצלה זה מתבטא בדיבור ללא עצירה ללא הפסקה היא קופצת מנושא לנושא מתכננת מה יהיה בעוד 10 שנים הלימודים מתסכלים אותה (היא בכיתה א) ,היא מהירת מחשבה,יצרתית מאוד יש לה מורת שילוב שהיא מצילה אותנו ,שיעורי בית הם תסכול ואנו משתדלים להמעיט בהם בבית אני חושבת שהיא צריכה משהו שיוריד לה את המהירות,את הלחץ,את שטף הדיבור שיעזור לה להקשיב יותר,לתכנן יותר היינו בטיפול של ריפוי בעיסוק,וכו בבקשה תחשבו איך לעזור לה תודה מראש אמא בסחרחורת

שלום רב, התאור שלכם מרמז על אפשרות של ילדה עם הפרעת קשב וריכוז וכן גוון אימפולסיבי (פזיזות-יתר). ממליץ לכם לבצע אבחון מסודר וטיפול בהתאם לממצאים. בברכה, ד"ר מ. למפיט

מיה שלום רב, תודה על המחמאות. לגבי סטודנטית בגילך, 10 או 20 מ"ג ריטלין מהווים מינון נמוך עד נמוך מאוד. אינני ממליץ על שתי טבליות 10 מ"ג ביחד. עדיף תכשיר במינון גבוה יותר, בטבליה אחת, איכותית יותר. מאחל לך הצלחה רבה בלימודים, ד"ר מ. למפיט

17/12/2007 | 21:28 | מאת: שגיא

שלום מאיר אני תלמיד בכחתה יא והיועצת בבית הספר ביקשה ממני לקחת ראטלין בטענה שאני סובל מקשב וריכוז אני לא ילד היפר אקטיבי ולא סובל מכעל מיני הפרעות אני מדריך בני נוער במתנס אני אחראי לפעילויות רבבות ומפעיל המון ערבי גיבוש וכדומה אני לא חושב שהכדור הזה יכול לעזור אלא רק להפוך אותי להיות "פסל" בכיתה שלא מדבר ולא מפריע למורה שלא יכולה להשתלט והעביר שיעור כמו שהיא מצפה אני מבקש יעווץ והסבר ממך על הכדור הזה בדחיפות תודה

מנהל פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה