האם זו אינה רשלנות רפואית.

דיון מתוך פורום  משפט ורשלנות רפואית

04/12/2005 | 08:47 | מאת: גלי

שלום אבי עבר לבית אבות בגלל שעבר אירוע מוחי ולבבי קשה. עם המעבר ישבתי עם הרופאה במקום מלאנו פרטים על כל מחלותיו שאחת מהן אולקוס שנמשך אצלו מזה 40 שנה לפחות והוא מטופל כרונית בתרופה נגד כיבים. מזה שבועיים-שלושה אבי סבל מקושי לאכול מיד יש לו עלייה של מיצים וירידה במשקל אני פניתי לרופא המטפל בו במקום ואמרתי שלדעתי יש לו בעיות של הכב בקיבה והם טענו שיש החמרה במצב הדימנסיה שלו וזה כלום לפני יומיים נשלח לבית חולים בגלל הקאה דמית (קפה) ומתברר שיש לו דימום בקיבה והוא מאושפז מאז בנתיים ביררתי עם האח הראשי בסבית האבות לגבי תרופות שנותנים לו והתברר שאינו מקבל מזה זמן לא ידוע תרופה לכיב.האם יש פה עילה לתביעה על רשלנות רפואית מצד בית האבות?

לקריאה נוספת והעמקה
05/12/2005 | 21:53 | מאת:

גלי שלום לצערי התשובה שלילית. טיפול לא נאות אינו מהווה עילה לרשלנות אם לא נגרם נזר ויש קשר סיבתי בין הנזק שנגרם וההתרשלות. לצערי יהיה קשה מאוד להוכיח נזק בר פיצוי במקרה שלך ואפילו תצליחי להביא חוות דעת העלות קשנה מהתועלת שתצמח לך מהגשת תביעה. נסי בדרך של הגשת תלונה למשרד הבריאות

06/12/2005 | 08:34 | מאת: גלי

שלום ותןדה על תשובתך רציתי לחדד את הנושא היות ואבי שכב שבוע שלם בבית חןלים עם דימום ורמת ההמוגלובין שלו ירדה מאוד היה קרוב לקבלת עירויי דם כל השבוע אני נסעתי לחיפה לבקרו מתל אביב אני וכעלי היזבזנו ימי עבודה עקב כך ואף ניגרם לנו עוגמת נפש ממצבו של אבי שגם כך חייו תלןיים על בלימה וכל דבר יכול להביא למותו. ההית האבות הודו שיודעים על כך שיש לו אולקוס ומרות זאת משהו הוריד לו את הטיפול שקיבל מזה 40 שנה ברצף ללא שיתוף שלי וללא סיבה ברורה.האם זו לא רשלנות של הרופא שהוריד את התרופה היות ובית החולים הורא מיד לתת לו לוסק תרופה לאולקוס?

07/12/2005 | 23:43 | מאת: ח.ב.

שלום רב לעו"ד יונתן אימי בת 79 עברה צינתור שלישי, במהלכו התלוננה על אובדן ראייה, לאחר סיום הצינתור טען המצנתר כי יתכן והדבר נובע מחומר הניגוד, לאחר שעה נוספת העלנו בפניו אפשרות כי מדובר באירוע מוחי, הנ"ל לא שלל זאת וטען כי יבקש מנוירולוג להגיע לבדיקה, לאחר שעתיים נוספות שוחח המצנתר עם הניורולוג טלפונית... וסיכמו כי יגיע רק למחרת בבקר. למחרת היום עברה אימי סי טי מוח המאשר אוטם גדול, לטענת מפענח הסיטי ניתן היה לטפל בזאת במהלך 3 השעות הראשונות לאחר הצינתור על ידי הזרקת חומר ממיס. לאחר 5 ימים שוחררה עימי לביתה מצויידת בחוברת "מידע לעיוור"!!! האם אין לדעתך המלומדת חשש לרשלנות רפואית?