נימול באצבע
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 64, בריאה בד"כ. בימים האחרונים אני חשה נימול והרדמות של קמיצת יד שמאל שלפעמים מתפשטת לעבר פרק כף היד. בעבר חשתי במשהו דומה ברגל, פניתי לנוירולוגית ששלחה אותי לבדיקות אשר יצאו תקינות. היא אמרה שכדאי להוסיף ויטמין b12 לתזונה כי חסר שלו עלול לגרום לתופעות מסוג זה. מאז אני נוטלת כל יום. מה דעתך? לתשובתך אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב רצוי לבצע בדיקת EMG לשלילת פגיעה עצבית ועקב כך שהאירועיים ביד ורגל באותו הצד גם לשלול בעיה מרכזית , לכן רצוי להגיע לנוירולוג ולצאת עם תוכנית בירור כללית . כל טוב