לד"ר מריאטה אנא תשובתך בדחיפות
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על תשובתך. עשיתי CT ראש עם יוד יום חמישי ומחכים לתשובות. מהי הסתיידות או השינוי במבנה ? ממה זה יכול להיגרם ? כמו כן כן אתמול עברתי ארוע מפחיד ביותר...איבדתי תחושה בחצי פנים ובקושי דיברתי למשך כמה דקות אחרי כשעה שהרגשתי תחושה מוזרה בפנים לאחר מכן השתחררתי כמעט לחלוטין אבל עדיין העיין הימנית שלי נסגרת מעט ואני מתאמצת לפתוח אותה לחלוטין וכמו כן הפה שלי בצד ימין מעט סגור ומרגיש מנומנם ולכן רואים את זה קצת..האם זה יכול להיות קשור ? מגן דויד אדום שהגיע אמר שכנראה מדובר בלחץ ועייפות של הגוף וצריךלנוח. תודה ושבוע טוב
שלום רב אני מבינה שהסיפור מסתבך , עם אירועיים מסוג זה את צריכה לגשת לבדיקה מיידית לחדר מיון או לנוירולוג הקופה . כל טוב