חשמל ססטי בשיער דק ושמן

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

15/01/2008 | 10:07 | מאת: שירי

שלום, יש לי שיער ארוך שהוא משהו בין גלי לחלק. ונשירה מתמדת מהיום שאני זוכרת את עצמי (בעקבות הנשירה הזו - הפסקתי לחלוטין להסתרק. אני חופפת עם מרכך אז לא נוצרות לי ראסטות). כמו כן, תמיד היה לי שיער דק מאוד ושמן וגם יחסית מעט שיער. הוא כל כך שמנוני שאני חייבת לחפוף כל יום כי אחרי יומיים השיער ממש נראה כאילו שפכתי עליו שמן. כל הנפח היפה שיש לו מיד אחרי המקלחת (בגלל הגליות שלו) הולך לאיבוד לאחר כמה שעות והשיער נעשה "פיתה" שמנונית. לאחרונה אני חופפת יום כן - יום לא, בגלל שהבנתי שעודף חפיפות זה גם לא בריא לשיער. לפעמים השיער נראה ממש גרוע ואז בלית ברירה אני חופפת בכל זאת כל יום... עד כאן על השיער שלי ועל ההתמודדות היומיומית שלי איתו. אשמח לשמוע על הצעות להתמודדות טובה יותר עם שיער מסוג זה. בנוסף, יש לי בעיה של חשמל סטטי, בעיקר בחורף. למרות השומניות של השיער שלי, בחורף הוא מתייבש (באיזור שלא צמוד לקרקפת) וקופץ כל הזמן בעיקר כשאני לובשת סריגים. מיותר לציין שכל זה מוריד לו את הנפח אפילו יותר מהר, ולמרות שאני לא עושה את זה - אני מרגישה צורך להתקלח פעמיים ביום, רק על מנת להזין את השיער המסכן שלי... האם יש דרך להתמודד עם החשמל הסטטי? חשבתי למרוח כל בוקר (או גם באמצע היום, אם צריך) קרם לחות לשיער. אבל כל הקרמים האלה הם לשיער יבש/צבוע/פגום/מתולתל וכל הקומבינציות האפשריות של הסוגים הללו. ואילו השיער שלי דק/עדין/שמן/חלש/בהיר-טבעי/מסכן... האם יש קרם לחות שמתאים לשיער שלי? אני לא אוהבת את הקרמים האלה שגורמים לשיער להיראות רטוב כל היום, מורידים לו את הנפח, ובקיצור גורמים לשיער להיראות בדיוק כמו שהוא נראה כשאני לא שמה עליו שום חומר... אני יודעת שיש קרמים שלא פוגעים במראה הטבעי של השיער, אלא רק מזינים אותו בלחות ומשפרים את מראהו ואת בריאותו. אשמח למידע בנושא זה. תודה מראש (וסליחה על ה"מגילה". אף פעם לא דיברתי כל כך הרבה על השיער שלי...) שירי.

לקריאה נוספת והעמקה
17/01/2008 | 12:09 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

שלום שירי, לצערי אין לי קרם ספציפי להמליץ לך, אך במידה ואת כן מורחת זאת על השיער, השתדלי למרוח זאת רק על הקצוות ולא על הקרקפת.

30/06/2008 | 18:04 | מאת: שלומי

את צריכה להשתמש דחוף - בשמפו ניזורל 2% לא יותר מפעמיים בשבוע. וזה רק לצמצום בעיית השומן בשיער , בלי קשר לטיפול בשיער - כמו בדיקת דם - לבדוק ויטמין B12 - חומצה פולית .

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות