מפרצים בשיער , מה לעשות
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר גינזבורג שלום אני בן 28.5, בשנה האחרונה שמתי לב להעמקת המפרצים ויחסית לקצת יותר דלילות בשיער. אני מגיע ממשפחה שבה לאבי ולאחיי הגדולים יש קרחת -כך שככל הנראה גם אני אצלי זה מיועד להיות - אם כי בהשוואה אליהם באופן קצת איטי יותר. (לפי הגיל) צירפתי תמונות, האם על פי התמונות מריחת מינוקסי באיזורי המפרצים יכולה לעזור? אם לא, האם לשם שמירת המצב הנוכחי פרופסיה יכולה לעזור? (באיזור הפדחת יש נקודה אבל יחסית עוד מלא) תמונה מגיל 24: https://s9.postimg.org/jblzydbbz/S60811_175011.jpg תמונה מהיום: https://s10.postimg.org/5ot7omkbd/P60811_174614.jpg תודה
טל שלום, במפרצים הפרופסיה פחות עוזרת והמינוקסידיל עוזר כל עוד ישנם זקיקים. ממליץ לך להתייעץ עם רופא עור שיבדוק את המצב הכללי וימליץ לך באיזה טיפול להתחיל. גם בהתאם להיסטוריה המשפחתית.
שלום ד"ר, אם פרופסיה פחות עוזרת להצמיח שיער באיזור המפרצים, האם ייתכן לפחות שאם לא יצמיח באיזור הזה לפחות ימנע את העמקה שלהם? (ובכלל את המשך תהליך ההתקרחות?) ומה דעתך לגבי השמפואים השונים לשיער כטיפול משלים, נוסף? תודה רבה