התלבטות...............
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 70. חודשיים וחצי לאחר כריתת רחם וכו'. סרטן רירית רחם גרד 1 סטייג 1bעם סיכוי של 20 אחוז חזרה. הוצע הקרנה לכיפת נרתיק 3 פעמים. אני מתקשה להחליט אם לעשות והסביבה העיקרית היא שהנרתיק יסגר. קשה לי עם המחשבה הזו. אינני פעילה מינית אך זה לא השיקול. מה דעתך? איזה השלכות יש לנרתיק סגור גם נפשיות
שלום. כמובן דעתי היא שטחית ועקרונית כאן בלי לבדוק ולדבר . אבל החיים בעיני חשובים מהסיכוי לסגירה של הנרתיק. ואם ההמלצה של הרופאים להקרנה הייתי מקרין. הבעיות הנוספות של ההקרנה מעבר לאפשרות של סגירת הנרתי היא הפרעות בשתן או צואה. אבל כאמור אין טוב ורע. יש מה מעדיף. כדאי להתיעץ עם גינקו אונקולוג מנוסה מאד לגבי הסיכון ובסופו של דבר החלטה שלך בריאות שלמה