4 חודשים לאחר לביופלסטיקה כירורגית

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן

17/06/2022 | 02:39 | מאת: אנונימי

לפני 4 חודשים עברתי ניתוח ״הסרת נגעים בנרתיק״ שהרופאים קראו לו לביופלסטיקה בעקבות שפה מוגדלת באחד הצדדים, הניתוח היה בבית חולים ציבורי. הגעתי לייעוץ לפני הניתוח דיברו איתי על שיטה שלא יראו צלקת ואמרו שישתדלו שהשפתיים יהיו דומות ב2 הצדדים וקבעו תאריך. הניתוח היה (בהרדמה כללית) 4 חודשים חלפו השפה נראת ממש חתוכה כאילו לא עשו כל מאמץ לסדר אותה ובנוסף לזה סובלת גם מכאבים עדיין באזור התפר, בין היתר בקיום יחסים לבישת בגדים צמודים כמו ג’ינסים וכאבים בלילה מה אוכל לעשות? אם מעוניינת בניתוח לסידור הצורה אפשרי לפנות לבית החולים או שאין להם אחריות על זה? האופציה לפנות לקופת החולים לא תקפה כי אני חיילת והצבא לא ממש עוזר בנושא אפילו שזה במימונם והופנתי דרכם.

01/08/2022 | 22:36 | מאת: אני

דברי איתי. עברתי את זה ואוכל לשתף אותך במסקנותיי. 0584949743

שלום מצטער לשמוע מה שסיפרת כמובן כדאי לחזור לבית החולים הציבורי שבו נותחת ולשאול אותם לגבי התוצאה והתיקון אם יש צורך לודא שרופא מומחה בתחום יראה אותך וייעץ לך

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן