מה זו הצורה הזאת?
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור השפתיים הגדולות מכסות כמעט הכול חוץ מאיפה שעושים פיפי ומעל יש כמו חתיכת עור ושפותחים שם הדגדגן זה בסדר? מה זו הצורה הזאת?
שלום מבנה השפתיים הקטנות בעל שונות גדולה מאשה לאישה המבנה תלוי בעיקר גנטית אך לעיתים משתנה עם הלידות המבנה שאת מתארת טבעי לנשים רבות ושכיח מאד במידה ולא מפריע אין שום צורך לעשות כלום במידה ומפריע ניתן לבצע ניתוח להקטנת השפתיים מידע באתר DRKRISSI ואתרים אחרים. הניתוח ניקרא לביופלסטי
המראה שאת מתארת הוא ממש בסדר גמור. לא להעיז ולעשות ניתוח לביופלסטי. זה ניתוח שנוי במאוד במחלוקת. ארגון הבריאות העולמי (ה WHO) מזהיר מפניו. זה ניתוח שהומצא ע"י גברים ולמען תעשיית הפורנו. בקיצור, סכנה מבחינה נפשית ורפואית. אני עברתי את הניתוח הזה ותובעת את המנתח (לא בבית משפט השלום אלא במחוזי) אז תביני לבד שזה ניתוח שהשטן המציא ותזהרי. מוזמנת ליצור איתי קשר [email protected]