חוסר תחושה לביופלסטי
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כשנתיים שלוש עשיתי לביופלסטי ומאז אין לי תחושה בדגדגן. מיותר לציין שאני סובלת מזה ממש. מה יכול לגרום לזה ואיך אפשר לטפל?
שלום כעיקרון בלביופלסטי לא נוגעים בדגדגן אלא בשפתיים הקטנות . ממליץ להבדק ספציפית לשאלתך. מידע נוסף על הפרוצדורה באתר : https://krissiclinic.com/
שלום. לצערי הרופא נגע לי באזור של הדגדגן ומעליו מבלי שהסכמתי לכך. אין לי תחושה כלל באזור. אשמח לדעת אם ניתן לעשות משהו עם זה אני אובדת עצות
הי ליה. בבקשה תיצרי איתי קשר. קרה לי אותו הדבר ואשמח לשתף איתך ידע. 0584949743
אם כבוד הרופא לא יודע שהשפתיים הפנימיות של הפות עשירות מאוד (מאוד!!!) בקצות עצבים שגורמים לאשה לעונג מיני ועוזרים לה בהגעה לאורגזמה- אז אינך ראוי להקרא רופא. ובטח שאין לך זכות לגעת באזור הזה עם סכין מנתחים. כי אינך מבין כלל את העצבוב והתפקוד של המקום.