חוסר תחושה לביופלסטי

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן

20/01/2020 | 22:55 | מאת: ליה

שלום לפני כשנתיים שלוש עשיתי לביופלסטי ומאז אין לי תחושה בדגדגן. מיותר לציין שאני סובלת מזה ממש. מה יכול לגרום לזה ואיך אפשר לטפל?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום כעיקרון בלביופלסטי לא נוגעים בדגדגן אלא בשפתיים הקטנות . ממליץ להבדק ספציפית לשאלתך. מידע נוסף על הפרוצדורה באתר : https://krissiclinic.com/

19/04/2020 | 12:09 | מאת: ליה

שלום. לצערי הרופא נגע לי באזור של הדגדגן ומעליו מבלי שהסכמתי לכך. אין לי תחושה כלל באזור. אשמח לדעת אם ניתן לעשות משהו עם זה אני אובדת עצות

31/01/2022 | 23:06 | מאת: הדר

הי ליה. בבקשה תיצרי איתי קשר. קרה לי אותו הדבר ואשמח לשתף איתך ידע. 0584949743

01/08/2022 | 22:34 | מאת: מנותחת לביופלסטי

אם כבוד הרופא לא יודע שהשפתיים הפנימיות של הפות עשירות מאוד (מאוד!!!) בקצות עצבים שגורמים לאשה לעונג מיני ועוזרים לה בהגעה לאורגזמה- אז אינך ראוי להקרא רופא. ובטח שאין לך זכות לגעת באזור הזה עם סכין מנתחים. כי אינך מבין כלל את העצבוב והתפקוד של המקום.

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן