אחרי בדיקת מיפוי לב .מימצאים:

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה

02/08/2017 | 16:30 | מאת: בני

בבדיקה נכתב "הודגמה איסכמיה בינונית כ14% מדופן חדר שמאל." האם מדובר בחוסר של זרימת דם ב14% לדופן חדר שמאל ?. כאשר כתוב גם שישנה התכווצות גלובלית של חדר שמאל שהיא תקינה. והפרעה איזורית בהתכווצות מצביעה על אוטם קטן בטריטוריה של RCA. במה המדובר ? כאשר ביתר העורקים הכל תקין. האם האוטם הקטן בRCA מצריך מעקפים היות ויש לו סטנט.?

לקריאה נוספת והעמקה
04/08/2017 | 20:32 | מאת: ד"ר אלכסנדר דדשב

שלום רב, יש לגשת בהקדם האפשרי לקרידולוג. תוצאת בדיהק איננה תקינה ומחייבת המשך בירור - קרוב לוודאי צינתור. מדובר בחשד לחסימה. בברכה, דר׳ דדשב

05/08/2017 | 06:15 | מאת: בני

ברור וידוע לי שישנה חסימה, רק לפני שנה עברתי צינתור ,בצינתור התגלו חסימות של בין 80 ל90 אחוז חסימה לשלושה עורקים, ובRSA סתימה מלאה. היום אחרי שנה שלמה בצעתי שינוי דרסטי באורח החיים כולל מעבר לטבעונות וספורט קל,ללא שומנים כלל וללא מוצרים מהחי או תעשייתיים. מיפוי הלב הראה שאין אוטם בשלושת העורקים ובעורק הRCA ירדה החסימה מקשה לבינונית עם הערכים שתארתי. במודעה בתחילת השירשור. לפני שנה המליצו לי שני קרדיולוגים לעבור מעקפים ,לא פסלתי זאת אך מצד שני חרשתי את הנושא באינטרנט בארה"ב במשך שנה שלמה וגיליתי שאנשים עם בעיות חסימות כמו שלי ואפילו קשות יותר הצליחו להתגבר על החסימות באמצעות טבעונות שמתרכזת במזונות שמורידים על פי מחקרים שנעשו, רובד טרשתי בדרך הדרגתית ובטוחה . הטיפול שהוצע ידוע בארה"ב, כי נשיאי ארה"ב בעבר קיבלו טיפול דומה וגם מצב בריאותם השתפר בצורה מדהימה. אני לא פוסל שום חוות דעת רפואית ע"י קרדיולוגים מלומדים. אך השיפור שראיתי על עצמי יכול לעזור גם לאנשים לפני צינתורים או מעקפים וגם אלו שעברו טיפולים פולשניים והמחלה (דלקת טרשת העורקים) ממשיכה לסתום להם את העורקים גם אחרי ניתוחים. שימוש במזון לצרכי טיפול אינו מפותח בישראל בגלל חוסר ידע גם באוכלוסיה וגם בצוות הרפואי. אני בטוח שבשנים הבאות הנושא של ריפוי באמצעות תזונה נכונה, ושינוי אורח חיים יכול לעזור לאלו שעברו ניתוחים או שהם בדרך לניתוח. והתודעה של ריפוי בדרך טבעית יש לה תוצאות טובות. בכל מיקרה אם המצב החולה הינו קריטי ודורש התערבות מיידית לא להזניח ניתוח במצב חירום אם צריך, בלי להסס, ולשקול אחרי הניתוח שינוי באורח חיים בכדי להאריך את חיי החולה . כי אין לרפואה מה להציע לעצירת הדלקת הטרשתית .

05/08/2017 | 10:03 | מאת: ד"ר אלכסנדר דדשב

תודה.

מנהל פורום קרדיולוגיה