3 תומכנים
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה וצנתורים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד'ר שלום. אני לאחר 3 צינתורים הראשון 2002 .השני 2008 האחרון 2011 שאותו היה אפשר לוותר לדעתו של המצנתר.שאלתי אני עומד לטוס לגרמניה ב20 לחודש האם מזג האויר 5 מעלות יכול לגרום לי לבעיות ? אני לא מתכוון להסתובב בחוץ בקור בקטע של 5 דקות מפעם לפעם. אשמח לשמוע את דעתכם .תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אבי שלום, תנאי קור יכולים להחמיר תסמינים של תעוקת חזה יציבה. בגרמניה חיים אנשים רבים מאד אשר עברו צנתורים וסובלים ממחלת לב כלילית. אינני רואה סיבה רפואית שתמנע את נסיעתך. תודה על פנייתך לפורום