אירמידקס לעומת טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי את הפרק על טיפולים הורמונליים ומאחר ואני עומדת לקבל טיפול כזה, שאלתי את הרופא על האפשרות של קבלת ארימידקס במקום טמוקסיפן. נאמר לי כי ארימידקס אושר רק לטיפול קו ראשון ואילו אצלי המדובר בטיפול אדז'ובנט. לא כל כך הבנתי מה ההבדל, הרי בכל מקרה המדובר בטיפול אדז'ובנט, כי הוא בא לאחר ניתוח כריתת הגידול או השד.
ליהודית שלום רב, על פי התווית משרד הבריאות לגבי מתן טיפול בארימידקס, התרופה ניתנת לנשים לאחר הפסקת המחזור החודשי שלהן, עם סרטן שד מתקדם (advanced). ייתכן וחל בלבול בין המושג advanced לבין - אדז'ובנט. אנו מקווים שפרט זה יסייע לך בהבהרת התמונה, בברכה, צוות אחת מתשע