סרטן שד כרוני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאמא שלי אובחן גידול HER-2 עם רצפטורים חיוביים. נמצאו גרורות בכבד ובריאות. הגידול אובחן לראשונה לפני שלושה שבועות. באיזה טיפול עדיף להתחיל? כימותרפי או הרומונלי?
לקריאה נוספת והעמקה
ענבר שלום: לגבי HER2 לא ברור ממכתבך אם חיובי או שלילי. ךרב כאשר יש פיזור ניכר בכבד ובריאה מקובל להתחיל מקובל להתחיל בכמוטרפיה אם מצב החולה מאפשר זאת. יחד עם זאת, עם הפיזור אינו ניכר, או שמצבה הכללי לא מתאים לטיפול כימי, ניתן להתחיל בטיפול הורמונלי. רפואה שלמה! דר' נאוה זיגלמן-דניאלי