חוות דעת לד"ר ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי חולת סרטן שד גרורתי לריאה ומזה שנה קיבלה טקסול + הרצפטין ליפני 3 חודשים השתנה הטיפול להרצפטין. ליפני חודש נתגלו סמנים בעליה מ-3 ל -6 הומלץ על שינוי בכדורים אחת לשבוע אני שמעתי כי הכדורים גורמים לתופעות לואי ואינם יעילים האם זה נכון? האם יש סיכוי לתרופה שונה? האם יש אפשרות לדעת יותר לגבי תרופות הקימות בשוק כיום ?
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לי מאד לענות על סמך הפרטים שמסרת, אני צריכה פרוט מלא יותר, לא ברור לי איזה סמן בדקו, האם הטיפול מוחלף רק בגלל עלית סמנים? למה הופסק טקסול. על איזה כדורים מדובר אני מציעה שתפנה לרופא שלכם או ליעוץ נוסף עם כל הפרטים