טיפול באדריאמיצין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חולת סרטן השד עם גרורות בכבד ובריאות ומטופלת בכימו מסוג caf לא עברתי ניתוח ולא הקרנות רק כימו. עברתי כבר 10 טיפולים ,ומהטיפול השביעי התחילו להזריק לי לווריד גם קרדיוקסאן כדי להגן על שריר הלב. כל שני טיפולים אני עושה בדיקת אקו ובינתיים בבדיקה האחרונה הכל יצא תקין. אני רוצה לדעת, עד כמה טיפולים מומלץ טיפול באדריאמיצין? שמעתי שזה לא מומלץ להמשיך עם האדריאמיצין למרות הקרדיוקסן, אבל היום נודע לי שהרופאה החליטה על המשך טיפול מספר 11. שאלה נוספת...........בתוצאות בדיקת סי.טי חזה שבוצעה לפני כשבועיים התגלתה בריאה קשרית זעירה לא חשודה בRLL ליד עמוד השדרה.ורובד פלויראלי לא סדיר באיזור LUL. מה זה קשרית? אפשר בבקשה לקבל פירוש לממצא? באותה הבדיקה הגוש בשד נמצא בלתי סדיר ובגודל 18 מ"מ למרות שבפעם שעברה גודל הגוש היה 12 מ"מ, האם הגוש הפסיק להגיב לטיפול?............... אודה לתשובה............
אילנה, שאלותיך מורכבות ודורשות יעוץ מפורט עם הצילומים ובדיקות ההדמייה. אין אפשרות לענות לשאלות כה משמעותיות באופן וירטאלי. צרי שוב קשר עם הרופאה המטפלת בך או פני ליעוץ נוסף.
לקבל פירוש קצר למילים קישרית? ורובד פלוריאלי?