גרורות בעצמות - לד"ר לאופר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הכוונה ב"תלוי בך ובאופייך"? האם הכוונה לכוח סבל? מה צפוי לי אם הגרורות מפושטות מאוד וכרגע אין לי כאבים? אני מטופלת בכימותרפיה ומתחילה טיפול בזומרה. האם רצוי לקחת גם ויטמין די? אודה לך מאוד אם תתייחסי לכל שאלותי.
לקריאה נוספת והעמקה
הכוונה כפשוטה - הרי כל אחד ואחד מגיב לסבל או למצב נתון בהתאם לאופיו.. אין קשר הכרחי בין עוצמת הכאבים לבין מה שצפוי לך. מה שצפוי תלוי בעיקר באתרי הגרורות ובתגובה לטיפולים. זומרה "מחזקת" את העצם והיא חלק חשוב מהטיפול; ויטמין D לא ישנה הרבה.