מרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 44 בעקבות מיומה בגודל 6 ס,מ נשלחתי לעשות מרקרים כולל מרקר CA-15-3 הערך יצא 30 ועלה בחודש וחצי ב 2 בדיקות ל38.6 נשלחתי לעשות ממוגרפיה שיצאה תקינה עשיתי גם אולטרא סאונד שד שיצא תקין עשיתי גם אולטרא סאונד בטן שיצא תקין המרקרים עדיין עולים מה עלי לעשות ? איזה בדיקות עלי לבקש על מנת לשלול לחלוטין המצאות תאים סרטנים אני יודעת שהמרקר הזה הוא סמן סרטני בשד ואני חוששת האם יש רופא שמתמחה רק במרקרים? בתודה שיפי
שלום , מרקרים עולים מסיבות שונות לא רק מגידול סרטני את פשוט צריכה להישאר במעקב ואם הם עולים אולי לבקש לבצע סי.טי או mri יום טוב
לא ברור לי מדוע עשו לך סמני גידול, אך לערך של 38 אין משמעות ברורה, גם עליה מ30 ל38 אינה מדאיגה. אם נשללה בעיה בשד הייתי ממתינה . אפשר לחזור על הסמן עוד כמה חודשים. אין רופא המתמחה רק במרקרים, הקרוב ביותר הוא אונקולוג