לדר' בן ברוך- עד מתי ימשכו הכאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' בן ברוך שלום, אני אחרי 4 טיפולי AC ו - 4 טקסול שהסתיימו לפני כחודש וחצי , לא רק שהכאבים והנימול ברגלים לא עברו, לאחרונה החלו גם כאבים בידים ובזרועות . האם זה נורמלי ש"התווספו" כאבים לאחר סיום הטיפול(ידיים)? ועד מתי ימשכו הכאבים? בברכה
יכול להיות שהופיעו כאבים חדשים אחרי הטיפול האחרון בטקסול, אם כי לא שכיח. האם את מקבלת תרופות אחרות? התחלת טיפול הורמונלי? כדאי לדבר על כך עם הרופא האונקולוג שלך שמודע לכל פרטי הטיפול שלך.
סיימתי כימותרפיה ואני עושה הקרנות.השיער בפנים צמח בצורה לא אסטטית.האם אפשר להוריד את השיער הליזר?(עדיין אני בטיפול הקרנתי).
היי נעה גם לי זה קרה וממש נבהלתי, אבל השיער הזה נושר אחרי כמה חודשים, השאלה אם כדאי לעשות ליזר? המון בריאות רונית