לד"ר בן-ברוך ולגובי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סיימתי את הטיפולים הכימיים ואת ההקרנות לפני כשנה וחצי. בזמן הטיפולים הנאוטרופילים בבדיקות הדם שלי היו מאוד נמוכים. עכשיו אני מקבלת טיפול של זולדקס וטמוקסי, ועושה בדיקות דם מדי שלושה חודשים. ערך הנאוטרופילים בבדיקות הדם שלי עדיין נמוך מאוד: 1.9 , 37%. גם בבדיקות הקודמות הערך הזה היה מאוד נמוך. רציתי לשאול אם יש אפשרות לשפר את זה, בדרך כל שהיא?
האם קיבלת בזמנו זריקות נואופן? לי זה עוזר[אני עדיין בטיפולים]. לד"ר בן ברוך: האם במצב בשאלה שנשאלה ניתן לקבל זריקות אלו? תודה ושבת שלום.
1. שמן כבד כרישים עם Alkylglycerols. (לא לבלבל עם סחוס כרישים) 2. מינונים נדיבים של כלורלה
תודה, אפשר לפרט קצת יותר איפה קונים ומה המינון?
1,900 נויטרופילים הוא ערך שאינו דורש כל טיפול ואינו מביא לסיכון יתר לזיהומים. כך שאיני רואה כל צורך בטיפול מיוחד. את יכולה לבקש יעוץ המטולוגי אך לדעתי יומלץ מעקב בלבד. זאת בהנחה ששאר מרכיבי ספירת הדם הם תקינים