האם אני בהריון ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 31 לוקחת זולדקס + טמוקסי כבר חצי שנה. יש לי פתאום בחילות נוראיות והרגשה רעה כמו שהיתה לי שהייתי בהריון. האם יכול להיות שאני בהריון ??????????
לקריאה נוספת והעמקה
צופיה, אני לא חושבת שיש סיכוי להכנס להריון תוך כדי קבלת זריקות זולדקס. ראי את תשובתו של פרופ' כהן: http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=55788&t=55406
לצופיה קשה לי להאמין שאת בהריון. זריקות זלודקס מדכאות את תפקוד השחלות לחלוטין. בכל מקרה. בקלות ניתן לבצע בדיקת הריון ולשלול זאת. בברכה פרופסור אילן כהן