לדר' בן ברוך - אין נשירה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אחרי 4 טיפולי AC ושני טקסול (מתוכננים לי עוד 2 טקסול) ועדיין יש לי שערות על הידים, והגבות והריסים רק הדללו. גם בראש לא גודל שיער אבל אין קרחת ונשארו הקוצים של הגילוח לא אמורות לרדת כל השערות? האם זה משליך על יעילות הטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
אל תדאגי לקראת סוף הטיפולים , ירדו לך כל השערות , גם אצלי זה היה בדיוק ככה שמחתי שנשארו לי מעט ריסים ושערות , אך הן נשרו כליל
לא תמיד שיער הגוף נושר, אצל נשים צעירות יש לפעמים פחות נשירה. אל תדאגי, עצמת הנשירה אינה מעידה על יעילות הטיפול.