כאב מתמשך בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 45 . מזה מספר שבועות אני מרגישה כאב בשד אחד בלבד , בבדיקה של כירורג לא נמצא שום גוש או ממצא אחר . באולטרסאונד ובממוגרפיה שעשיתי לא נמצא שום גוש אלא ראו שיש הבדל בצבע של השד . שולחים אותי לערוך ביופסיה ? האם כאב בשד אחד ושינוי בצבע יכול להצביע על דברים אחרים למעט סרטן? איזה בדיקות כדאי לי עוד לעשות לפני ביופסיה? תודה יפעת
שלום יפעת, שינויים בצבע וכאבים אינם סימנים טיפוסיים של סרטן השד. לא ברור לי מה כוללים "שינויי הצבע" ולכן קשה לי לחוות דיעה מה זה עשוי להיות. אני מניחה שאם יש מי שחשב שיש מקום לבצע ביופסיה - כדאי פשוט לחכות ולראות מה התוצאות.