TAXOTERE
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. מתי יש צורך לקבל טקסול או טקסוטר בנוסף לטיפול AC ? 2. האם לכמות הרצפטורים בגידול יש השפעה על החלטה בקבלת טקסוטר? או רק לגבי טיפול הורמונלי ? 3. במקרה שלי לגידול אין ביטוי יתר לאסטרוגן ולפרוגסטרון, האם למרות זאת אני צריכה לקבל טיפול הורמונלי במשך 5 שנים ? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
גליה בדרך כלל נותנים טאקסנים כטיפול משלים כאשר יש מעורבות בלוטות בית השחי רמת הרצפטורים בגידול משמשת בעיקר לקביעת ההתאמה לטפול הורמונלי אם הגידול שהיה לך שלילי לשני הרצפטורים אין הרבה היגיון במתן טיפול אנטיהורמונלי ד'ר רותי לאופר