כדורי ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לשאול מספר שאלות: 1. היום אני נוטלת את כדורי ארימידקס במקום את הטומוקסי, שאלתי היא האם יש הבדל בן שני סוגי הכדורים ואם כן איזה, ומה כדאי? 2. מאז שסיימתי את ההקרנות יש לי בצקת בשד, שאלתי היא האם זה יעבור בשלב מסוים או שצריך לחיות עם זה כך?
מנגנון הפעולה של ארימידקס וטמוקסיפן שונה לחלוטין וכן טווח תופעות הלואי שלהם. אני ממליצה לך לקרוא באתר של אחת מתשע או באתר של האגודה למלחמה בסרטן. בעיקרון שניהם ניתנים כטיפול הורמונלי לסרטן שד לבד או אחרי טיפול כימי. איזו תרופה מתאימה לך אין ביכולתי לומר ללא פרוט מלא של מהלך מחלתיך. בצקת בשד היא שכיחה אחרי קרינה לשד, בדרך כלל היא חולפת. בכל מקרה יש להתיעץ עם הרופא המטפל