שאלה בנושא זולדקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמה זמן לפני תחילת טיפול כימי יש לקבל את זריקת הזולדקס ? אני קיבלתי את זריקת הזולדקס הראשונה באותו היום של הטיפול הכימי הראשון (אדריאמיצין) . האם זה בסדר ? האם אני מוגנת מפני פגיעה בפוריות ? או שיש לקבל את הזולדקס תקופה מסויימת לפני שמתחילים את הטיפול הכימי כדי שהפוריות תשמר ? תודה.
גם אני קיבלתי את הזולדקס בהנחיית הרופאה שלי לפני תחילת הטיפולים הכימיים- באותו יום לא נראה לי שיש בעייה עם זה לפחות לפי ההנחיות שאני קיבלתי בהצלחה
זריקת הזלודקס מתחיליה להגן על השחלות כשבועיים לאחר הזריקה הראשונה. עד אז היא מגרה את השחלות ולא מגינה עליהם. בברכה פרופסור אילן כהן
לפי תשובתך , נראה לי שזה לא בסדר שנתנו לי את הזריקה הראשונה ביום הטיפול הכימי הראשון , כי השחלות עדיין לא היו מוגנות !! זה מאוד מטריד אותי.