לד"ר דין -שחזור אחרי 3 שנים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר דין שלום, מה הם השלבים שאשה צריכה לעבור אם היא רוצה לעשות שחזור שד אחרי כריתה?(3 שנים אחרי-בלי הקרנות ) מדובר על שתל , שחזור פטמה ועטרה. איזה ניתוח ובאיזה סדר כדי שיהיו תוצאות מקסימליות? בברכה ובתודה, שלי
לשלי שלום, בד"כ במידה ןמחליטים לעשות שחזור עם תותבות השלבים הם: 1. הכנסת מותחן רקמות, לאחר תקופה שבו מנופח המותחן במרפאה אפשר להחליפו בתותבת קבועה, בד"כ עשויה מסיליקון ג'ל חצי מוצק (מניסיוני כ 6 חודשים לאחר הניתוח הראשון) . בשלב זה אפשר גם לעשות התאמת גודל וצורת השד השני לשחזור במידת הצורך. לבסוף לאחר עוד מספר חודשים אפשר לעשות שחזור פיטמה. בהצלחה
תודה רבה על התשובה. האם מומלץ לעשות שחזור פטמה ועטרה בלי להחליף לשתל סיליקון?