דלקת /אבסס בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 39, בני הצעיר בן חמש, ובשבוע האחרון חשתי כאב בשד שמאלי, השד האדים והתחמם כמו כן הגבתי בחום גבוה האם יתכן לקשר לסרטן שד, למרות שבבדיקה ידנית לפני כחודש וחצי אצל כירוג לא נתגלו ממצאים ???
תרופת פלא ידועה : הרטיבי עלי כרוב לבן והניחי על השד עד להתיבשות העלים - זה קצת מסריח אבל מרפא ללא תופעות לוואי. אם מדובר בדלקת, היא בדרך כלל תחלוף תוך יום יומיים. במקרים של דלקת חריפה, בדרך כלל אנטיביוטיקה פותרת את הבעיה תוך מספר ימים. אם הדלקת, הכאב, והחום בשד ממשיכים גם לאחר כ- 10 ימים, כדאי לבצע בדיקות נוספות מעבר לבדיקה ידנית.
שלום סיוון, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים לה את שייכת, בכדי לקבל טיפול מוסמך. בברכה, צוות אחת מתשע