בלוטה בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי בארבע השנים האחרונות שתי כריתות שד מלאות =טיפולים. לאחרונה עברתי C.T. חזה ונמצאה בלוטה קטנה בולטת במיוחד בבית השחי. האונקולוגית שלי טוענת שזה כלום,אבל,חששותי רבים,שכן עברתי שתי מערכות קשות ,סרטניות,ואני חוששת מאוד.האם יש מקום לשלול את הממצא ללא בדיקות נוספות?
לקריאה נוספת והעמקה
תמר שלום, האם הבלוטה ניתנת למישוש? חזרה של המחלה לבית השחי אינה שכיחה. נשמע סביר כי מעקב קליני יוכל להנחות את הרופאה המטפלת איך לנהוג. באם הבלוטה ניתנת למישוש ולהגדרה, יש לשקול ביופסית מחט. בברכה,