טיפולים - לד'ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35 אחרי כריתה חלקית של גוש בגודל 1.3 עם בלוטה אחת מתוך נגועה מתוך 20 , הטיפול שהומלץ לי הינו 4 AC ולאחר מכן 4 טקסוטר או טקסול או לעשות 6 caf האם הטיפול של 4+4 הוא מבחינת התופעות קל יותר , אני די מתלבטת , התחלטתי כבר את הסדרה של ה 4 , ואני בדיכאון נפשי מכל העניין , אני לא חושבת שאני אצליח לשרוד את ה-8 נראה לי גם שהטיפול אגרסיבי . האם אפשר לעשות את ה -6 בכל זאת
אין מחקר שבדק 6 CAF לעומת 4 AC ו4 טקסול, אך מתוך השוואה לא ישירה כנראה שאין הבדל מהותי בינהם. לגבי קלות הטיפול ותופעות הלואי - טקסול תרופה לא קשה מבחינת בחילות והקאות, אך גורמת לנימול בקצות האצבעות, עיפות וכאבי שרירים. דוני עם הרופא שלך לגבי תופעות הלואי , ניתן לעבור לCAF גם בשלב זה של הטיפול, כמובן לאחר דיון עם הרופא המטפל.