מספר קורסים\ לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כריתה חלקית של הוצאת גוש בגודל 1.3 ס"מ ופרט לבלוטת הזקיף 19 בלוטות נמצאו נקיות מספר אונקולוגים המליצו על 2 קורסים בני 3 טיפולים , ורק אחד מתעקש על 2 בני 4 טיפולים מנשים אשר עברו טיפולים עדיין לא שמעתי על 2 קורסים בני 4 טיפולים . חשובה לי תשובתכם .
לא ברורות לי ההצעות. הטיפול המקובל במקרה כמו שלך, בהנחה שHER2 שלילי, הוא 6 קורסים של CAF או 4 קורסים של AC ו4 קורסים של טקסול. בהמשך טיפול קרינתי לשד ןטיפול הורמונלי אם יש רגישות להורמונים
תודה על התשובה ,בצביעות נאמר לי כי רצפטורים שניהם שלילים . איזה טיפול יותר קל ומה עדיף לי , לאחר שדברתי עם האונקולוג הוא די בקלות הסכים לרדת 6 טיפולים , האם אפשרי שבמשך הטיפולים , הם ירדו לפחות ?