מרקרים בסרטן השד- האם זו הישנות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חולת סרטן שד גרורתי ומטופלת בפמרה ובזומרה. אתמול עשיתי בדוקת דם ותוצאות הסמנים: ca-15-3 הינו 267 לעומת 130 לפני שלושה חודשים. ca-125 הינו 18.2 לעומת 18.7 לפני שלושה חודשים ו- cea הינו 1.7 לעומת 2.9 לפני שלושה חודשים האם זה אומר שהמחלה מתקדמת? לפני תשעה חודשים ca-15-3 היה 1880.
שלום נירה, מרקרים לא תמיד משתנים בהתאם למצב המחלה ולא כל עליה מעידה על התקדמות המחלה, אך במידה ומגמה ממשיכה זה יכול להיות סימן שכדאי לבצע בדיקת הדמיה להערכת מצב המחלה בברכה
האם כדאי בינתיים להמשיך בטיפול בפמרה וזומרה, או שזה כבר מיותר? אני רוצה לציין, שהגרורות הן בעצמות
הדסה גולדברג בית חולים גליל מערבי בחום רב !!!