כאבים מתמשכים בשד השמאלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 43.לפני כחודשיים ביקרתי אצל כירורג בשל שד שמאלי מודלק. לאחר טיפול אנטיביוטיקה הסימפטומים נעלמו. לפני כחודש החלו כאבים באותו שד עם הקרנה ליד שמאל אך הם היו קלים ולא קבועים. מזה כבשבועיים הכאבים מורגשים יותר וכמעט לא נעלמים. יש לציין שאין סימפטומים אחרים מלבד הכאבים. אני מאוד מוטרדת ומודאגת. האם יש סימן לדאגה? האם עליי לחזור לכירורג? יש לציין שהכירורג המליץ על ממוגרפיה ו us אך התור עדיין רחוק. הבדיקה הידנית שעשה לי היתה תקינה.
שלום, כיוון שחלפו חודשיים והכאבים הופיעו שוב אני מציע לפנות שוב לבדיקת כירורג שד ולהקדים את הממוגרפיה.סביר להניח שהבדיקה תהיה תקינה אך בכל זאת כדאי לבצעה. בברכה, ד"ר אביעד הופמן