PETCT לסרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנה אובחנה אצלי גרורה של סרטן השד בגולגולת. מיד לאחר האבחנה עברתי petct ולא נמצאו גרורות נוספות. האונקולוג שלי לא סבור שיש לערוך pet נוסף אלא אם כן יעלו חשדות בבדיקות דם או סימנים כמו כאבים. אשמח לחווד בנושא.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל, במעקב אחרי סרטן שד גרורתי כולל גם סימנים קליניים- כמו כאבים, גם בדיקה גופנית גם בדיקות הדמיה ויש מגוון של הבדיקות- צילום רנטגן, מיפוי עצמות, CT, PET CT, MRI ועוד. החלטה על תזמון של בדיקות נוספות וסוג הבדיקה תלויה בסימנים קליניים, בדיקה גופנית ותגובה קודמת לטיפול בברכה