כאב בשד ימין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 27, לפני שנה וחצי עשיתי הגדלת חזה. לאחרונה אני מרגישה דקירות כאב ואי נעימות לכמה שניות רק בשד ימין ולאחר מכן זה חולף . האם יש סיבה לדאוג? האם זה יכול להיות כתוצאה מהסיליקון? למרות בשנה וחצי האחרונות לא הרגשתי כלום..רק לפני כמה ימים התחלתי לחוש.. תודה רבה!
הילה שלום, תחושת הדקירות, הכאב ואי הנוחות שאת מתארת יכולות להיות מסיבות רבות לרוב קשורות לדופן בית החזה והשרירים באותו אזור. הסיכוי שהמיחושים שאת מתארת קשורים לשתל הם נמוכים ביותר אם כי יתכן שהשתל לוחץ על עצב מקומי על רקע תנועה או פעילות שעשית לאחרונה. הייתי מציע להקטין למספר ימים את רמת הפעילות למשל ספורט אם את עושה. רוב הסיכויים כי מדובר בתופעות זמניות שיחלפו לבד. אין סיבה לדאוג בשלב הנוכחי, אך אם התופעות תימשכנה כדאי לגשת לבדיקת כירורגי פלסטי מנתח אשר יחליט אם יש מקום לבצע בדיקות הדמיה כלשהן בברכה, ליאור הלר