נשאית BRCA2 - חליתי בסרטן - כריתה מלאה מול הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כ4 חודשים חליתי בסרטן שד. הוצאתי את הגידול והתחלתי בכמותרפיה מניעתית (TC). במקביל גיליתי שאני נשאית BRCA2. השלב הבא הוא להחליט בין כריתה מלאה לבין הקרנות. עם מי אני יכולה להתייעץ? מה היתרונות וחסרונות?
לקריאה נוספת והעמקה
הדילמה אכן קשה ולכל אחד מהצעדים יש יתרונות וחסרונות, לאו דווקא מסחינת סיכויי ריפוי אלא השלכות גופניות, נפשיות ונוספות. אם האונקולוג שלך לא נותן מענה, אפשר להתייעץ עם כירורג ו/או פלסטיקאי (עדיף עם שניהם יחד)