החלטה לגבי ניתוח. למישהי יש רקע דומה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 67. סרטן שד הורמונלי.שנתיים בטיפול לטרוזול בלבד. היו גרורות בריאות ונעלמו.נשאר הגידול בשד שקטן. האונקולוג של כללית ממליץ על ניתוח. הכירורג מתלבט. אני כמובן רוצה להוציא את הגוש. אך משאירים לי את ההחלטה כן או לא. אלך להתיעצות עם אונקולוגית מומחית. מקווה שהיא תקבע עמדה. ~~~~ חג שמח ~~~
ורד שלום רב. לפי הספרות הרפואית להוצאת הגוש לא תהיה השפעה על המצב הכללי שלך. במילים אחרות הוצאת הגוש איננו חלק מהטיפול באישה במצבך. מאידך יתכן וכדאי להוציא את הגוש לנוחיותך ולכן ההחלטה על הוצאת הגוש או השארתו צריכה להיות שלך. עמדה נחרצת של רופא לכאן או לכאן היא בדרך כלל דעה אישית שלא מתבססת על עדויות חותכות בספרות. באיחולי רפואה שלמה והצלחה