נשירה בגבות והריסים לאחר צמיחתם מחדש אחרי כימו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, טופלתי במשך חודשיים בכימו מסוג AC וכשלושה וחצי חודשים בטקסול. אני כבר חמישה חודשים אחרי טיפול הכימו האחרון והשער בראשי צמח במלאו וכך גם בריסים ובגבות. בשבוע האחרון נושרות לי באופן לא רגיל שערות הריסים והגבות. האם נתקלתן בתופעה? מה יכולה להיות הסיבה? מודה מראש לכול המשיבות לי
לי שלום האם את לוקחת טיפול הורמני? לחלק מהנשים יש נשירת שיער כתוצאה מכך, למרות שבדרך כלל מדובר בשיער הראש ולא ריסים וגבות בלבד. במידה שאכן רק ריסים וגבות- כדאי להתייעץ עם רופא עור. כמו כן קומפלקס ויטמנים ומינרלי לשיער- מומלץ לעיתים יש חסר מינרלים כלשהו שיכול לפגוע בחוזק השיער